top of page


Yeni Google Reklam Gücü Rehberi: En İyi Uygulamalar
Kategori: Haftalık Gelişme Bülteni Kaynak: Google Ads Ad Strength Guide (2025) Google, reklamverenlerin kampanya performansını daha da...
Yavuz Selim Alacacı
7 gün önce7 dakikada okunur
2


Google Ads’ten PMax Kampanyalarında 10.000 Negatif Anahtar Kelime Desteği ve Politika İnceleme Sürecinde Yapay Zeka – Haftalık Gelişme Bülteni
Kaynak: SERoundtable.com ’da Barry Schwartz tarafından paylaşılan içerikler , 2025 Dijital pazarlamanın dev platformu Google, gerek arama...
Samet Alacacı
23 Mar8 dakikada okunur
7


Google Ads' te Daha Etkili Reklam Vermek İçin Gözönünde Bulundurmanız Gereken 5 Madde
Kategori: Haftalık Gelişme Bülteni Kaynak: Mark Meyerson’ın 28 Şubat 2025 tarihli Search Engine Land  makalesinden uyarlanmıştır. Okuma...
Samet Alacacı
21 Mar9 dakikada okunur
2


Google Ads Yüksek Değerli Yeni Müşteri Modu: Performans Max Kampanyalarına Stratejik Bir Yenilik
Dijital pazarlama dünyasında rekabetin giderek arttığı bir dönemde, Google Ads  (eski adıyla AdWords), reklam verenler için en önemli...
Samet Alacacı
28 Åžub9 dakikada okunur
5


İyi Bir Google Reklam Ajansı Nasıl Seçilir: 12 Önemli İpucu
Searchenginland.com ’un 18 Şubat’ta yayınlanan yazısında, iyi bir PPC ajansı seçerken nelere dikkat edilmesi gerektiğinden bahsedilmiş....
Samet Alacacı
20 Åžub10 dakikada okunur
3


Google Ads Bağlantı Sorunları: Detaylı Rehber ve Çözüm Yolları
Son dönemlerde sıklıklıkla karşılan Google Ads kampanya kurulumları sırasında bağlantı sorunlarıyla karşılaşmak, reklamların yayına...
Samet Alacacı
2 Oca2 dakikada okunur
8


Google Ads Kampanyalarında Yayınlanma ve Gösterim Sorunları: Rehber Niteliğinde Çözüm Önerileri
Google Ads kullanıcılarının sıklıkla karşılaştığı sorunlardan biri, kampanyalarının yeterince gösterim alamaması ya da yayın sürecinde...
Samet Alacacı
29 Ara 20242 dakikada okunur
6


Google Consent Mode 2 ve Ücretsiz CMP Kurulumu: CookieYes ile Adım Adım Rehber
Consent Mode 2 Web sitelerinde gizlilik uyumu sağlamak ve veri toplama süreçlerini optimize etmek isteyenler için Google Consent Mode 2...
Samet Alacacı
19 Ara 20245 dakikada okunur
52


Google Tag Manager İle Daha Kolay ve Ücretsiz Consent Mode 2 Kurulumu: Kodlama Gerektirmeyen Çözüm!
Dijital pazarlama dünyasında her geçen gün yeni bir yenilikle karşılaşıyoruz. Kullanıcı gizliliği ve veri güvenliği artık pazarlama...
Samet Alacacı
9 Ara 20242 dakikada okunur
9


Google Arama Sıralaması Nasıl Çalışır? Derinlemesine Bir Analiz
Google’ın karmaşık sıralama sistemi, dünya çapındaki milyarlarca kullanıcının her gün karşılaştığı sonuçların arkasındaki dinamiği...
Samet Alacacı
4 Eki 20243 dakikada okunur
9


Google Ads’in Metinden Görüntüye ve Görüntüden Videoya Yapay Zeka Araçları: Dijital Reklamcılıkta Yeni Bir Dönem
Google’ın Metinden Görüntüye  (Text-to-Image) ve Görüntüden Videoya  (Image-to-Video) yapay zeka araçları, reklamcıların yaratıcı...
Samet Alacacı
28 Eyl 20243 dakikada okunur
6


Google Ads Kalite Puanı Rehberi
Google Ads’te başarılı kampanyalar yürütmek, sadece yüksek bütçelerle değil, aynı zamanda stratejik olarak optimize edilmiş reklamlarla...
Samet Alacacı
27 Eyl 20244 dakikada okunur
19


Google Ads, Gelişmiş Tıklama Başına Maliyet (eCPC) Teklif Stratejisini Aşamalar Halinde Sonlandırıyor
Google Ads dünyasında önemli bir değişiklik yaşanıyor. Gelişmiş Tıklama Başına Maliyet (Enhanced CPC - eCPC) teklif stratejisi, 2025...
Samet Alacacı
21 Eyl 20243 dakikada okunur
25


Google Ads Coğrafi Konum Ayarları ile Hedefleme Rehberi
Google Ads’de coğrafi konum ayarları, reklam kampanyaların belirli bir bölge, şehir, ülke veya belirli bir kilometre çapındaki bir alan...
Samet Alacacı
20 Eyl 20243 dakikada okunur
23


Google Ads'in Yeni Gizli Eşleştirme Teknolojisi ile Güvenli Reklamcılık
Dijital reklamcılığın gelişmesiyle birlikte, kullanıcı verilerinin korunması ve gizliliği her zamankinden daha önemli hale geldi. Google...
Samet Alacacı
14 Eyl 20242 dakikada okunur
7

Google Ads Reklam Uzantıları Rehberi
Google Ads reklam uzantıları, reklamların görünürlüğünü artırarak kullanıcıların ilgisini çekmeye olanak tanır. Reklam uzantıları, ana...
Samet Alacacı
13 Eyl 20243 dakikada okunur
31

Dijital ve Gerçek Dünyanın Birleşimi: Google Ads'in Yeni Offline Dönüşüm Aracı
Günümüz dijital reklamcılığında, verinin gücü her zamankinden daha önemli hale geldi. Google Ads’in en yeni güncellemelerinden biri olan...
Samet Alacacı
7 Eyl 20242 dakikada okunur
5

Google Analytics Entegrasyonu ile Google Ads'i Optimize Etme Rehberi
Google Ads ve Google Analytics'in entegrasyonu, reklam kampanyalarının performansını dikkatlice analiz etmek için önemli bir adımdır. Bu...
Samet Alacacı
6 Eyl 20244 dakikada okunur
14

Youtube'un Yeni Reklam Formatı: Sesli Reklamlar
Dijital pazarlama gelişmeye devam ettikçe, reklamverenler, hedef kitleleriyle daha etkileyici ve bağlamsal olarak uygun formatlarda...
Samet Alacacı
31 AÄŸu 20244 dakikada okunur
32

Google Ads Dönüşüm İzleme Aracı Kullanma Rehberi
Dönüşüm İzleme Aracı Nedir? Google Ads Dönüşüm İzleme Aracı, kullanıcıların reklamlarla etkileşim kurduktan sonra gerçekleştirdikleri...
Samet Alacacı
30 AÄŸu 20245 dakikada okunur
8
bottom of page